GERMANS NOUS AL CENTRE

PREINSCRIPCIONS

S’acosta el període de portes obertes, i per tal de tenir dades fiables en relació a la matrícula de P3 del curs vinent, demanem a les famílies que tingueu infants nascuts el 2016, que es matricularan el proper curs, que ens feu arribar la informació a través del correu de l’escola abans del 15 de gener.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

ANIVERSARIS AL PATI DE L’ESCOLA

INSCRIPCIONS

Ja hem posat en marxa la celebració dels aniversaris a l'escola els divendres a la tarda després de l’horari escolar. Consulteu la nova normativa aquí. Per qualsevol consulta o per reservar data (amb almenys dues setmanes d'antel·lació) us podeu adreçar a: families@escolalamaquinista.cat.

CASAL LA MÀQUINA

NOU ESPAI

S’obre un nou espai infantil per a alumnat nascut a partir del 2010. +Educació Cooperativa, amb col·laboració amb La Màquina, són els impulsors del projecte. Serà una activitat gratuïta cada divendres, en forma d'espai de joc, aprenentatge i cooperació.
Per inscriure's cal enviar un correu a info@meseducacio.coop.
casal-maquina

UNIVERSITAT DEL TEMPS LLIURE

GENER

Concerts, jocs, contes i un munt d’activitats. Consulta el cartell del gener i omple l’agenda!. Consulta agenda en aquest enllaç