MARATÓ SOLIDÀRIA

COMPARTIM UNA ESTONA DE MÀGIA AMB HARRY POTTER

La Comissió de Solidaritat us convida el pròxim diumenge 16 de desembre de 9 h a 14 h a la Plaça Orfila per compartir una estona de màgia al voltant de les novel.les de Harry Potter i ajudar a recollir fons a la marató de TV3.
Si passeu per la Plaça Orfila el dia de la Marató, no us oblideu de portar el passaport de +educació perquè la comissió de solidaritat segellarà la vostra estada. A més, el divendres 14 a partir de les 16.20h farem una pre-venda a l'escola perquè totes les famílies tinguin l'oportunitat de participar. Us hi esperem!

ALUMNES DE 6È

ACTIVITATS

A partir d'aquest divendres i durant els dies que es desenvolupin els concerts d'hivern, seguirem muntant les paradetes per recaptar fons per al comiat de la promoció 2010-2019 de l'escola.
A la sortida, podreu trobar: manualitats, buffs fets a mà, berenars casolans i altres dolços.
També es realitzarà la venda del calendari 2019 amb les fotos de totes les classes. Aquest any amb nou disseny i funció planificadora.

Des de les famílies de 6è us donem les gràcies per la vostra col·laboració.
image1

FESTA D'INAUGURACIÓ DE L'ESCOLA

COMISSIÓ DE FAMÍLIES

Ja tenim el gimnàs i amb això podem dir que l'escola ja està a ple rendiment. Malgrat que aquest edifici no és el definitiu, hi estarem una temporada i per tant volem que sigui la nostra escola. Volem gaudir-la al màxim!
Així doncs, us convoquem el dia 25 de gener a les 16.30 h a l'escola. Hi haurà berenar, activitats i animació per als infants i famílies.

Un grup de famílies ha començat a pensar com ha de ser la festa d'inauguració del mes de gener, però volem ser més i fer-ho millor, necessitem més col·laboració!
Si vols participar de l'organització de la festa d'inauguració de l'escola, et convoquem el dia 17 de desembre a les 20 h a l'escola.

MAKICAMINA SOLIDÀRIA

CAMINADA A LA GARROTXA

Aquest Diumenge 16 farem Makicamina Solidària, ens estrenem de la millor manera, caminarem per la solidaritat per La Marató 2018 contra el Càncer. Així que porta calçat per caminar, pícnic, aigua i la teva aportació voluntària que posarem dins una guardiola.
Abans de marxar farem recompte, foto i cap a casa!!!
La Garrotxa ens espera, t'hi apuntes?
Us esperem a les 9h a l'antiga escola (c/ Ferran Junoy) i a les 9:30h marxem puntuals!!
20181210_163422

TALLER DE CONTES

COEDUCACIÓ

Recordeu que el proper divendres 14 de desembre a les 17h hi haurà un taller de contes.
  • Un día en la vida de MARLON BUNDO
  • Tots uns homes
  • No com tots
Serà al vestíbul de la primera planta, davant la biblioteca. Si porteu el passaport de +Educació us hi posarem un segell!
taller-contes

+ EDUCACIÓ

NOU WEB DEL PROJECTE

Ja està operatiu el nou web del projecte!
El trobareu a http://meseducacio.org/. Encara hem de pujar alguns continguts, però la part més general i bàsica ja funciona. Destaquem el calendari d'activitats de la universitat del temps lliure, on es poden cercar segons diferents criteris: http://meseducacio.org/events/
logo-mes-educacio-partners

CINEFÒRUM +EDUCACIÓ

ESPAI LA MÀQUINA

Recordeu que el dia 14 de Desembre a l'espai La Maquina, de la Maquinista, es farà en col·laboració amb +Educació el Cinefòrum +Educació. S'hi recullen les produccions de creació audiovisual participativa protagonitzades pels infants participants a les trobades de +Educació, que s’han realitzat entre 2016, 2017 i 2018 en el marc el projecte Cinema amb ulls d’infant.
També es passaran les produccions fetes pels alumnes de l’Escola La Maquinista i Baró de Viver.

CASAL DE NADAL

DEL 24 DE DESEMBRE AL 4 DE GENER

Ja tenim a punt el casal d’hivern que es realitzarà entre el 24 de desembre i el 4 de gener. Us oferim una proposta de CET10 amb una gran varietat d’activitats i tallers. Les inscripcions es faran online a www.cet10.com del 19 de novembre al 14 de desembre.
Per més informació cliqueu el següent enllaç.
i-a-mes

INVITACIÓ JORNADA

LA MAQUINISTA TERRESTRE I MARÍTIMA

Ens informen de la jornada que es realitzarà el dilluns 17 de desembre a les 18.30 h a la seu de la Fundació del Museu Històricosocial de la Maquinista Terrestre i Marítima, S.A. i MACOSA, al C/ Ferran Junoy, s/n, Parc de la Maquinista.
Podeu veure la invitació i la guia MTM que van presentar el mes de novembre passat.