AMPA-salut-web-600x215

DONEM VIDA A LA CADENA DE CESSIONS

NOVES APORTACIONS

Aquesta setmana s'han aportat jocs per la lectoescriptura, així com algun puzzle i una bicicleta. Animeu-vos a consultar per si s'ofereix alguna cosa del vostre interès, aportar a la cadena aquelles coses que ja no necessiteu i encara poden fer un servei altres persones i fins i tot demanar i fer peticions concretes.

121.-bici-a
portes-obertes-cartell

JORNADES DE PORTES OBERTES

DISSABTE 23 de MARÇ de 10h a 12:30h.

Arribem un altre any a l’important moment en què les famílies ens enfrontem a la delicada tasca d’elecció d’escola per als nostres fills. En un moment tan especial com aquest, la nostra escola ha prparat les jornades de portes obertes perquè conegueu el projecte que hi duem a terme.

Es demana confirmar l’assistència per poder preveure l’aforament. Si voleu venir, només ens heu de dir quantes persones sereu i us hi apuntem. Podeu trucar-nos al telèfon 933 118 438 o bé escriure a escola@escolalamaquinista.cat
Us animem a venir i conèixer-nos. En aquesta jornada s’informa que es tracta d’una visita dirigida a les famílies i es prega que es vingui sense els infants.

Més informació aquí

ACTIVITATS +EDUCACIÓ

FEBRER 2019

Dóna un cop d'ull al tuit de: @MesEducacioSA

PROJECTE DE CONVIVÈNCIA

ENQUESTA

RECORDATORI:
Benvolgudes famílies, seguint les directrius que dona el departament d’educació pel que fa a la millora de la convivència als centres educatius, estem actualitzant el projecte de convivència del nostre centre. Us enviem aquesta enquesta que ens ajudarà a fer una diagnosi inicial. Us demanem que l’ompliu tenint en compte que les afirmacions que se us plantegen són per respondre-les a títol personal.

Per fer l'enquesta pressiona aquí
encuesta-e1498220980732