FESTA GRAN A L'ESCOLA

INAUGURACIÓ

Recordeu que el 12 dabril tancarem el trimestre amb la festa d'inauguració del nou emplaçament de l'escola. Comptarem amb lactuació del grup danimació Xiula i jocs per a tothom.
Una imatge de...

CASAL DE PRIMAVERA

DEL 15 AL 18 D'ABRIL

Comenceu vacances més tard que l'escola? Les criatures se us enfilen per les parets quan els falta activitat? Enguany podeu comptar amb el casal de l'escola, que inclou sortides i tallers artístics.
Més informació aquí
big-19 casal primavera XX SS quadrat

PROJECTE NEST&FUN

QÜESTIONARI

Unes mares de l'escola estan realitzant un projecte sobre la creació d'una xarxa de col·laboració mútua. Ens fan arribar un qüestionari per a poder conèixer l'opinió de les famílies. Us adjuntem el text amb més informació.

imagennestandfun

MÓN LLIBRE

FESTIVAL LITERARI

El dia 2 d'abril és el dia internacional del llibre, i en aquest marc els dies 6 i 7 d'abril es celebra el festival món llibre. Més informació aquí
noiaM

ACTIVITATS SANT JORDI

+EDUCACIÓ SANT ANDREU

Abril 2019
Tallers, espectacles, contacontes, concerts i un especial d'activitats per Sant Jordi!!!
Teniu el cartell d'activitats aquí
custom twitter custom custom