VENDA DE BERENARS CADA DIVENDRES

A PARTIR DEL 3 DE NOVEMBRE

grupdtreball

Benvolgudes Famílies!

Com ja sabeu aquest any es gradua la segona promoció de l'escola La Maquinista. Durant el curs, els alumnes de 6è faran diferents activitats per a col·laborar ells també amb el pagament del seu viatge.

A partir del 3 de novembre, cada divendres es muntaran paradetes de berenars a la sortida de l'escola.

Col·laboreu amb els alumnes de 6è! Us esperem a tots!!!

LA RECEPTA DEL MES

CREMA DE CARBASSA

Ara que ja és tardor, us ve de gust una bona Crema de Carbassa? És senzilla i té moltes vitamines i minerals.

Cliqueu aquí per veure la recepta.

Comissió de Salut
IMG_20171023_111950

JOGUINES EDUCATIVES

LOVELY KIDS

La botiga LOVELY KIDS a Sant Andreu us convida a una xerrada per impartida per part de l'equip pedagog, sobre les noves tendències en joguina educativa aplicada a l'aprenentatge i desenvolupament sensorial: accessoris pel joc lliure i imaginatiu, manipulatius sensorials, complements per taula de llum, etc.
WhatsApp Image 2017-09-17 at 00.00.21 (1)
Aquesta tindrà lloc el dia 8 de novembre a les 18h a la nostra botiga del Carrer Gran de Sant Andreu 337.
Donat que l'aforament és limitat, es prega confirmació d'assistència en aquest correu electrònic (lovelykids.santandreu@gmail.com) per poder fer una previsió.
L'equip Lovely Kids
custom twitter