XERRADA

COMISSIÓ DE COEDUCACIÓ

Dilluns 11 de Març a les 16:45h
En el marc del dia de la Dona hem preparat aquesta xerrada: L'educació en igualtat d'oportunitats: Coeducació i Corresponsabilitat.

Xerrada Acord Ciutadà

SALUT POSTURAL

COMISSIÓ DE SALUT

El passat 25 de gener els infants de 2n van realizar un taller sobre higiene postural. Al taller, les nostres companyes Anna Giralt i Inma Hoyas van explicar com és la nostra columna vertebral i com cuidar la nostra esquena mitjançant la postura. Trobareu més informació aquí i us convidem també a veure aquests vídeos amb la família.

TERTÚLIA

LA PREADOLESCÈNCIA

Divendres 15 de Març a les 15h
La teva filla o fill està desconegut? Comença a tenir impulsos agressius, diu o fa coses que no pensa, s'oposa per norma a tot, es desborda emocionalment? Alguns comencen als 9, altres als 13n però el tsunami tard o d'hora arriba a tota la família...

CINEMANISTA

COMISSIÓ DE FAMÍLIES

ATENCIÓ CANVI DE DATA!!!!
Per motius d'agenda la sessió de Cinemanista prevista pel divendres 29 de març es trasllada al divendres 15 de març, a les 16:45h.
Passarem la pel·lícula "Ernest & Celestine" i el curt "Purl" al gimnàs.
cinemanista 29 març 2019

JORNADES DE PORTES OBERTES

DISSABTE 23 DE MARÇ

L'escola està preparant les jornades de portes obertes d'enguany.
Si coneixeu pares que han d'escollir escola pel curs que ve, els podeu fer arribar més informació, que trobareu en aquest enllaç.

I si voleu participar com a voluntaris per ensenyar l'escola i acompanyar les famílies que ens vindran a veure, envieu un correu a l'AMPA.
portes-obertes-cartell

XERRADA CONFLICTES ENTRE GERMANS

COMISSIÓ DE FAMÍLIES

Els tallers de famílies continuen!
El proper dilluns 25 de març, de 16:45h a 18h Judith Teixidor, psicòloga especialitzada en educació positiva, farà una xerrada sobre conflictes entre germans.
AMPA-salut-web-600x215

TEATRE

LES PRINCESES TAMBÉ... ES PETEN?

Divendres 29 de març, a les 17:30h
Sinopsis:
Obra de teatre infantil coeducativa i amb tocs d'humor, interpretada per personatges de contes tradicionals que surten del seu rol original i s'empoderen per canviar la història.

IMG_8073_20190112092918873_20190116231645247
custom twitter