11038574_1590867094525392_8721085958134137766_n-37tuheagwe23e7retan4sph2vzx6hg77azp120jhle9xvi0a6

L'AFA CONTINUARÀ GESTIONANT L'ESPAI MIGDIA

ASSEMBLEA EXTRAORDINÀRIA AFA

El passat dimarts, dia 15 de febrer, es va convocar una assemblea extraordinària per decidir si es canviava la gestió de l’Espai Migdia, fins ara, gestionada per l’AFA a través de la cooperativa +Educació i 9Natural Cuina.
Les opcions proposades eren continuar com fins ara o bé convocar un concurs perquè la gestió fos externa a l’escola. Finalment, es va decidir que continuar amb la gestió actual era la millor opció.
[Acta de la reunió]

VENDA DE LLIBRES

VIATGE FINAL DE

CURS DE 6è

Les famílies de 6è us esperen el divendres 18 de febrer a la sortida de l'escola.
Els diners recollits amb la venda de llibres ajudaran a subvencionar el viatge final de curs.
Una imatge de...

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR CURS 2022-23

SESSIONS INFORMATIVES

La trobada per informar les famílies de tots els barris del Districte de Sant Andreu, tant per l'accés a P3 com a 1r de l'ESO, serà el dijous 24 de febrer a l'Espai Bota (Recinte Fabra i Coats).
unnamed (1)

AGENDA D'HIVERN DEL CANÒDROM

PER A FAMÍLIES I COMUNITAT EDUCATIVA

Aquest hivern al Canòdrom construïm una relació més sana amb la tecnologia. Eines lliures, robòtica, ciberseguretat, privacitat de les persones menors... No us perdeu les activitats especialment adreçades a famílies i comunitat educativa.
canodrom1753decidim

OPCIONS I ITINERARIS DESPRÉS DE LA ESO

BIBLIOTECA BON PASTOR

El proper dimarts 22 de febrer a les 18h tindrà lloc a l'auditori de la biblioteca del Bon Pastor una xerrada sobre opcions i itineraris després de la ESO, a càrrec del PIJ (Punt d’Informació Juvenil) de Sant Andreu, organitzat per la Xarxa Jove Bon Pastor.
[Més informació]
Opcions i itineraris despres de la ESO
custom twitter custom custom