DIA INTERNACIONAL DE LA CELIAQUIA

DILLUNS 16 DE MAIG

El dilluns vinent el menú de l'escola serà un menú completament lliure de gluten, fins i tot el pa serà sense gluten.
En les estones de lleure, es faran activitats de sensibilització adaptades a cada grup d'edat.
[Més informació]
logo-glutenfree
verdificar
-6025998494390663279_121

JORNADA COMUNITÀRIA

COMISSIÓ DE NATURA

Ens voleu ajudar a verdificar les finestres de l'escola i acabar de donar forma a la locomotora de la Maki?
Doncs apunteu-vos a l'agenda que el divendres dia 20 la Comissió Natura organitza una jornada comunitària. Ens veiem a les 17 h al pati!
[Més informació]
Theatre-Mask-clipart-transparent

OBRA DE TEATRE DE 6è

GRUP DE TEATRE DE LA MAKI

Per fer els vestuaris de l'obra de teatre necessitaríem que portéssiu llençols llisos de color blanc o de tonalitats pastels. Podeu començar a portar-los tan aviat com sigui possible i fins al 31 de maig, ja que hem de començar a confeccionar el vestuari dels personatges.
Una imatge de i-a-mes

ADOLESCÈNCIA: COM CREAR UNA RELACIÓ POSITIVA

16 DE MAIG A LES 18 H

Les AFAs dels Instituts Vapor del Fil i Martí i Pous, organitzen aquesta xerrada a càrrec de Jaume Funes, gran coneixedor de la realitat adolescent.
La xerrada, adreçada a famílies i mestres, tindrà lloc a la Biblioteca Ignasi Iglesias - Can Fabra.
custom twitter custom custom