CASAL DE NADAL 2015

El novembre 26, 2015, Creat per , A Notícies, Amb 0 Comentaris

BUTLLETES D’INSCRIPCIÓ –

DIPTIC-CASAL-DE-NADAL-2015-la-maquinista_Página_1

Us hem fem arribar el díptic  a les families amb tota la informació relativa al Casal de Nadal, que s’organitzarà a l’Escola.
Hi trobareu també la butlleta d’inscripció que heu de complimentar i fer arribar a extraescolars@escolalamaquinista.cat, abans del proper divendres  4 de desembre.
Veureu que s’organitzen activitats diàries diferents i cada una d’elles te especificat el preu per nen/nena. Podeu triar només els dies que necessiteu.
Us confirmarem definitivament la realització del casal quan haguem rebut totes les butlletes i sapiguem si hi ha suficients inscripcions. En el cas que no hi hagués prou inscripcions, us farem saber el més aviat possible altres opcions perque les pogueu valorar.