Activitats i Serveis

Inici  >>  Activitats i Serveis

Activitats i Serveis

Servei d’Acollida Matinal i Ludoteca Tarda

A l’escola s’organitza servei d’acollida matinal de 7:45 a 9:00 i de ludoteca de tarda de 16:30 a 17:30 durant tot el curs escolar. Es pot fer ús d’aquest servei de manera fixa (alguns dies fixos a la setmana) o bé de manera puntual. Durant aquesta estona els nens poden esmorzar/berenar, i un cop acabat es fan activitats al pati (depenent del dia i les condicions atmosfèriques) o bé activitats relaxades a l’aula. Les activitats que s’ofereixen són contes, jocs de taula, jocs populars o ludoteca. A l’acollida, a les 9:00 els monitors fan l’entrega dels alumnes als mestres, i a la tarda els recullen directament a la sortida de classe.

Full d’inscripció a l’acollida matinal i a la ludoteca de la tarda És una activitat gestionada per l’AFA, cal omplir el full d’inscripció i el mandat SEPA per la domiciliació. Cal deixar els formularis signats a la bústia de l’AFA o a la Laia Luna, de l’equip de coordinació de lleure de l’escola.

Activitats Extraescolars

Des de la comissió d’activitats extraescolars organitzem una sèrie d’activitats que tenen lloc a les instal.lacions de l’escola en horari extraescolar. Trobareu al blog d’Extraescolars informació de les mateixes (horaris, preus etc…) i els fulls d’inscripció. Si necessiteu mes informació no dubteu en contactar amb extraescolars@escolalamaquinista.cat i us respondrem el més aviat possible.

Espai Migdia

c_menjador

L’escola organitza servei de menjador escolar. Per més informació consulta el blog de l’Espai Migdia

Activitats per a pares i mares

EXTRAESCOLAR CrossFit
DESCRIPCIÓ No et preocupis pel teu estat de forma, és un esport assequible per qualsevol. Bon ambient per desconnectar de la rutina
HORARI Dilluns 20h a 21h Dijous 20h a 21h
PREUS 1 dia/setmana 18 euros 2 dies/setmana 30 euros
PLACES LLLLIURES Places Lliures Places Lliures
CONTACTE extraescolars.adults@escolalamaquinista.cat

EXTRAESCOLAR Zumba
DESCRIPCIÓ Fes esport ballant i passant-ho bé amb coreografies noves cada setmana.
HORARI Dilluns 21h a 22h Dijous 21h a 22h
PREUS 1 dia/setmana 18 euros 2 dies/setmana 30 euros
PLACES LLLLIURES Dilluns 1 places lliures Dijous 2 places lliures
CONTACTE zumba@escolalamaquinista.cat

EXTRAESCOLAR Pilates
DESCRIPCIÓ Fem una feina corporal on treballem tot el cos i ens ajuda a enfortir tota la musculatura de manera integral, a millorar la nostra posició corporal i també dediquem un petit espai als estiraments y la relaxació. Bona relació i bon clima que ens fan gaudir d’aquesta estona de salut per a nosaltres.
HORARI Dimarts 20h a 21:30h Dimecres 17:30h a 19h
PREUS 1 dia/setmana 18 euros (quota inicial 30€ no socis AFA)
CONTACTE pilates@escolalamaquinista.cat

Teatre

logo-teatre

La companyia teatral LA MAKI neix el curs 2010-2011 com a una distracció per a pares i mares de l’escola amb l’objectiu de crear un espai lúdic per mostrar als nostre fills és a dir, fer teatre per nens. Estrenem almenys una obra de teatre per curs que s’escull entre tots els membres del grup, on tots els càrrecs són rotatius així al llarg del temps es passara per totes les figures: paper protagonista, paper secundari, petites intervencions i direcció de l’obra!!! I la companyia tria i prepara tambe tots els aspectes relacionats amb la representació: vestuari, atrezzo, música, efectes especials…. No cal tenir experiència, només ganes de passar-ho bé i de col·laborar, donat que constantment la participació és activa en tots els aspectes de l’obra. Si tens ganes de riure, cantar, ballar, plorar i/o qualsevol altre expressió que pugui sorgir, vine al grup i veuràs que tot és possible.!!!

Grup de fitness corporal

OBJECTIUS: Millorar la flexibilitat en general i perfeccionar l’alineament idoni i la correcció de positura. Gràcies a l’exercici podem prevenir tot tipus de lesions, contractures, dolors corporals… Estirar i enfortir els músculs per aconseguir: Un ventre pla i abdominals ferms. Glutis d’acer. Cames i cuixes esveltes. Tonicitat i vigor als braços. Enfortir tota la musculatura dorsal per a protegir i suportar l’estructura de la columna vertebral.

BASAT EN: Mètode Pilates. Ioga. Exercici aeròbic i anaeròbic. Exercicis isomètrics.

Full d’inscripció per a Activitats d’Adults –>

Cessió d’espais i col·laboracions.

Un dels trets d'identitat de la nostra comunitat és la connexió amb l'entorn proper, el treball en clau 360, col·laborant amb entitats que aporten valor educatiu afegit al temps de lleure no lectiu, altres que ens ajuden en la tasca educativa dins el centre i altres que treballen per la millora de l'entorn proper per tota la ciutadania. En aquest sentit, l'escola fa cessió d'espais a les següents entitats.

Aquest és un llistat d'algunes entitats i xarxes amb les quals hi col·laborem.
  • Caixa Proifància.
  • Més Educació Cooperativa
  • Fundació Cel
  • Ventijol
  • Trinijove
  • Biblioteca de Can Fabra
  • Biblioteca del Bon Pastor
  • Casal d'avis del Bon Pastor
  • Centre Cívic del Bon Pastor
  • MIJAC Bon Pastor
  • Xarxa d'infants i joves del Bon Pastor
  • Centre cívic del Baró de Viver
  • Poliesportiu del Bon Pastor.
  • Fábrica de creació (recinte Fabra i Coats)