Activitats i Serveis

Inici  >>  Activitats i Serveis

Activitats i Serveis

Servei d’Acollida Matinal i Ludoteca Tarda

A l’escola s’organitza servei d’acollida matinal de 7:45 a 9:00 i de ludoteca de tarda de 16:30 a 17:30 durant tot el curs escolar. Es pot fer ús d’aquest servei de manera fixa (alguns dies fixos a la setmana) o bé de manera puntual. Durant aquesta estona els nens poden esmorzar/berenar, i un cop acabat es fan activitats al pati (depenent del dia i les condicions atmosfèriques) o bé activitats relaxades a l’aula. Les activitats que s’ofereixen són contes, jocs de taula, jocs populars o ludoteca. A l’acollida, a les 9:00 els monitors fan l’entrega dels alumnes als mestres, i a la tarda els recullen directament a la sortida de classe.

Full d’inscripció a l’acollida matinal i a la ludoteca de la tarda És una activitat gestionada per l’AFA, cal omplir el full d’inscripció i el mandat SEPA per la domiciliació. Cal deixar els formularis signats a la bústia de l’AFA o a la Laia Luna, de l’equip de coordinació de lleure de l’escola.

Activitats Extraescolars

Des de la comissió d’activitats extraescolars organitzem una sèrie d’activitats que tenen lloc a les instal.lacions de l’escola en horari extraescolar. Trobareu al blog d’Extraescolars informació de les mateixes (horaris, preus etc…) i els fulls d’inscripció. Si necessiteu mes informació no dubteu en contactar amb extraescolars@escolalamaquinista.cat i us respondrem el més aviat possible.

Espai Migdia

c_menjador

L’escola organitza servei de menjador escolar. Per més informació consulta el blog de l’Espai Migdia

Activitats per a pares i mares