Mostra de gegantons d’escoles de Barcelona

Inici  >>  Notícies  >>  Mostra de gegantons d’escoles de Barcelona

Mostra de gegantons d’escoles de Barcelona

Un any més, la nostra escola participa en la Mostra de Gegantons i Bestiari Infantil i d’Escola de la Ciutat i la seva posterior Trobada/Cercavila, organitzades per l’Ajuntament de Barcelona i la Coordinadora de Geganters de Barcelona. Tot això emmarcat dins les Festes de Santa Eulàlia 2015, Festa Major d’hivern de la ciutat. Accediu a aquest enllaç per més veure informació i història d’aquesta festa.

La cercavila del dissabte 7 de febrer és una activitat molt recomanable per a totes les famílies de l’escola, per passar un matí en família, i amb més famílies, tant de la nostra escola com moltes d’altres del districte de Sant Andreu i de tot Barcelona. Farem un esmorzar de germanor, veurem tots els gegants de les escoles de Barcelona i tot seguit farem una passejada pel centre de la ciutat (des del MACBA fins la catedral, passant per les Rambles i per la Plaça Sant Jaume) dins d’una rua plena de festa i música amb l’animació de les colles tabaleres de cada escola.

En principi, i de manera orientativa perquè us organitzeu:

– La Mostra serà, com els altres anys, al Pati Manning de la Casa de Caritat (c/ Montalegre,7, 08002 Barcelona). La muntarem dissabte 31 de gener al matí i la tarda (de 10 a 18h aproximadament) i estarà oberta des de l’endemà fins el divendres 6 de febrer, cada dia de 10 a 20h.

STA EULALIAPels qui no hagueu vist mai el Pati Manning, és un espai cobert on per la Mercè s’hi han exposat durant anys els gegants de tots els barris de la ciutat i, per Santa Eulàlia, els gegantons de barri i de totes les escoles.

– La Cercavila serà dissabte 7 de febrer al matí i tampoc tindrà masses canvis respecte a les anteriors edicions. Convocatòria a les 9.30h per treure els gegants del Pati i començar-nos a preparar. Us donarem un esmorzar pels nens consistent en un suc o cacaolat i un croissant/palmera de xocolata, encara per decidir. Plantarem a les 10h a la plaça dels Àngels i sortirem cap a les 11.30h per acabar a les 13h amb el ball final a la Catedral.

Recorregut: Plaça dels Àngels, carrer dels Àngels, Pintor Fortuny, La Rambla, Ferran, Plaça de Sant Jaume, Llibreteria, Veguer, Santa Clara, Comtes de Barcelona i Plaça de la Catedral.

Encercleu aquesta data a la vostra agenda i veniu amb més companys de clase!

I si voleu que comptem amb vosaltres per l’esmorzar que proporcionarà l’organització, envieu un correu a la Colla de Tabals indicant el número de nens i nom de la vostra família. Si voleu col·laborar en alguna activitat (portar els gegants, tocar un tabal) també podeu fer-ho (envieu un correu).