Setmana del Teatre 2018

Setmana del Teatre 2018

El març 14, 2018, Creat per , A General, Amb 0 Comentaris

DEL 19 AL 23 DE MARÇ
Per a commemorar la setmana del teatre des del Grup de Teatre “La Maki” hem proposat tallers i activitats per als diferents cursos de l’escola.

• Per començar, dilluns 19 al matí els alumnes de 5è podran parlar amb dos professionals del teatre:una ajudant de direcció i una figura poc coneguda, el “cover”.
  • Dimarts al matí una mare de l’escola farà un taller de clown amb els nens i nenes de 1r.
  • Dimecres 21 els infants de 2n podran escoltar i veure un conte teatralitzat.
  • Dijous al matí els alumnes de 3r s’iniciaran en l’art del teatre, i a la tarda els de 4rt podran gaudir d’una sessió d’improvisació amb un exalumne de l’escola.
  • Finalment, divendres a la tarda els nens i nenes dels tres cursos d’infantil (P3, P4 i P5) gaudiran d’una obra de teatre a càrrec del Grup de Teatre “La Maki”.

I a la tornada de vacances de setmana Santa, els alumnes de 6è aprendran maquillatge de fantasia i caracterització a càrrec d’una mare de l’escola.

Bona setmana i “molta merda”!