Assemblea Extraordinària

Inici  >>  Notícies  >>  Assemblea Extraordinària

Assemblea Extraordinària

El setembre 26, 2011, Creat per , A Notícies, By , , Amb 0 Comentaris

Es convoca la propera Assemblea Extraordinària de l’AMPA La Maquinista, que tindrà lloc el proper dilluns, 3 d’octubre de 2011 a les 17.15h a l’escola La Maquinista.

L’ordre del dia serà el següent:

• Lectura i aprovació de l’acta de l’anterior Assemblea Extraordinària.
  • Seguiment de la ubicació de l’escola. Comptarem amb la presència del regidor del districte, el Sr Raimond Blasi, que ens informarà sobre l’estat de l’execució del projecte de la nostra escola.
  • Precs i preguntes.

És molt important la vostra presència, tenim l’oportunitat de fer totes les preguntes i queixes a un membre de l’Administració.

El servei de ludoteca estarà disponible per tots els assistents que ho requereixin, el preu serà de 2€ i es paga a les monitores el mateix dia. Preguem que si heu de fer ús d’aquest servei ens ho comuniqueu enviant un missatge a l’AMPA o apuntant-vos als cartells.

Agraïm per endavant la vostra col·laboració.

Cartell de la Assemblea Extraordinària [pdf]

Els comentaris estan tancats