Llei Wert

Inici  >>  Notícies  >>  Llei Wert

Llei Wert

El març 1, 2013, Creat per , A Notícies, By ,, , Amb 0 Comentaris

El passat 14 de febrer, una petita part de la nostra comunitat educativa es va concentrar a la Plaça Orfila dient un fort NO a les Retallades i a l’Avantprojecte de la LOMCE (Llei Orgànica per a la millora de la Qualitat Educativa) més coneguda com a LLei Wert.

El dret a la participació democràtica de les famílies, alumnes i professorat en el govern del centre, ratis més alts, professors sense oposició, obligar a triar entre l’assignatura de religió catòlica i la de Valors Culturals Socials, afavorir la segregació sexual són part dels punts que aquesta llei preten implantar.

Ja no parlem de l’atac directe al model d’immersió lingüística vigent a Catalunya. Sort que sentències com la pronunciada aquesta setmana pel Tribunal Suprem ens avalen i no qüestiona el model implantat des de l’inici de la democràcia.

Un dels crits més coretjats durant la minfestació va ser “Eduació i Sanitat, pública i de qualitat” en síntonia amb els missatges de les pancartes i el manifest llegit davant de l’Ajuntament.

Aquí us deixem un enllaç on es recullen imatges de la manifestació i us animo a participar activament de les movilitzacions que es proposin a nivell de districte per denunciar les retallades i qualsevol llei que ens porti a una educació classista i retrògrada i que no millori la qualitat de l’educació pública Catalunya.

Veure més:
Concentració per una escola pública de qualitat [a Districtes.info]