Un passeig per la Fira de Comissions

Inici  >>  Notícies  >>  Un passeig per la Fira de Comissions

Un passeig per la Fira de Comissions

El octubre 31, 2019, Creat per , A Notícies,Telegram, Amb 0 Comentaris

El passat divendres les Comissions Mixtes de l’escola van posar paradeta al pati per donar a conèixer les tasques que fan. La Comissió d’obres ens rebia, casc al cap, per explicar-nos que fan el seguiment del projecte de la nova escola. També ajuden el claustre amb la sol·licitud de les tasques extraordinàries de manteniment i fan de pont per a reclamar més places de secundària de proximitat assignades a l’escola.

Ben a la vora, Festes havia muntat un photo-call amb disfresses, per mostrar que la celebració i la xerinola és necessària per a crear vincles en la comunitat educativa. També ens ho van fer saber el Grup de Tabals, que van amenitzar la tarda amb una mostra musical plena de ritme, vigilats pels gegants de ben a prop.

La Comissió de Comunicació anava documentant la tarda per poder incloure’n el resum i les imatges al butlletí setmanal, i al seu costat Espai Migdia ens proposava somniar: com volem que siguin els menjadors de la nova escola? Les famílies que s’hi van passar van poder dissenyar l’espai encabint taules en tres menjadors, tot fet a escala.

Al seu costat la Comissió de Biblioteca oferia un punt de lectura i un mur de participació: Quin títol porta el teu llibre preferit? Al seu davant, Salut oferia un berenar ple de vitamines i donava a conèixer les xerrades que fan a l’escola per promoure uns hàbits saludables entre els infants. Així mateix, podíem trobar la cartellera cinematogràfica de la Comissió de Famílies, que promou activitats per a crear vincles més enllà de les aules. I també Extraescolars oferia un mur ple d’activitats originals pel temps de lleure, i és que aquesta comissió vetlla perquè l’escola compti amb tallers originals que difícilment puguem trobar a altres entitats del barri.

Coeducació, al seu stand, ens convidava a posar-nos unes ulleres per tal de canviar la mirada, i ens exposava estadístiques de participació a les comissions d’escola, apel·lant a la reflexió per la desigualtat que hi ha entre mares i pares.

Solidaritat informava de les campanyes que dinamitzen per millorar el món en què vivim, mentre que Natura explicava com l’escola participa del programa Escoles més Sostenibles, en un curs marcat per les cimeres de Canvi Climàtic mentre que Natura mostrava els treballs del darrer concurs fotogràfic que va organitzar, on els mateixos nens i nenes denunciaven la necessitat de reduir el plàstic al planeta.

Podeu saber més sobre les comissions clicant aquí o consultant els seus blocs.