Nou enllaç al calendari Afa

Nou enllaç al calendari Afa

El novembre 10, 2022, Creat per , A General, Amb 0 Comentaris

Benvolguts i benvolgudes,
Per motius tècnics hem traslladat el calendari amb l’agenda de la escola i de l’Afa de la pàgina web. Fins ara utilitzàvem un calendari de Google del compte ampalamaquinista@gmail.com i l’hem traspassat a un calendari de Google del compte calendari@escolalamaquinista.cat. Si teniu associat el calendari de l’Afa al vostre telèfon l’haureu d’eliminar i associar-ne el nou.
Per incloure el nou calendari al vostre mòbil simplement heu d’anar a la pàgina https://www.escolalamaquinista.cat/agenda i pressionar el “+” que hi ha a la part inferior dreta del calendari.

Aquí haureu de desmarcar (o eliminar) el anterior calendari “ampalamaquinista@gmail.com” i marcar el nou “calendari@escolalamaquinista.cat”.

Afa la maquinista.