En Mac se’n va de rua

Inici  >>  Notícies  >>  En Mac se’n va de rua

En Mac se’n va de rua

El febrer 11, 2012, Creat per , A Notícies, By ,,,, , Amb 0 Comentaris

Per primer cop a la seva història, el nostre gegantó, en Mac, s’ha passejat pel centre de la ciutat comtal acompanyat de vells coneguts, els gegantons i capgrossos de l’Escola Eulàlia Bota i la gegantona de Can Fabra,  i ha fet nous amics.

En Mac ha participat, com desenes d’altres gegantons de tot Catalunya, a la IX Trobada de Gegantons i Bestiari Infantil i d’Escola de Catalunya organitzada per la Coordinadora Gegantera de Barcelona amb motiu de les Festes de Santa Eulàlia.

Partint de la plaça dels Àngels, just davant del Macba, s’ha fet un recorregut per diversos carrers del Raval i de Ciutat Vella. Així, en Mac, acompanyat de diverses famílies de la nostra escola, ha passejat per la Rambla, ha conegut el mercat de la Boqueria, el Liceu i l’Ajuntament. Tot un fet històric! Dues tabaleres de la colla de la nostra escola s’han unit a la colla de l’Eulàlia Bota i de Can Fabra i han fet molta xerinol·la, animant la cercavila.

Calen més persones i famílies que vulguin formar part de la nova colla de gegants i tabals de l’escola, ja que per dur el Mac cal organitzar-se bé i disposar de mitjans per a transporta’l i torns per poder dur-lo (gràcies a tots aquells que us heu ofert a dur-lo i als companys i companyes de l’Eulàlia Bota i Can Fabra, que han posat el mitjà de transport per dur al nostre gegantó!).

Us animem a que en formeu part!!! Sols heu d’enviar un e-mail a l’Ampa comunicant-ho o bé parlar amb algú de la Junta. Entre tots i totes farem una bona Colla!!!

Els comentaris estan tancats