Fira d’entitats

Inici  >>  Notícies  >>  Fira d’entitats

Fira d’entitats

El maig 8, 2012, Creat per , A Notícies, By ,,,,, , Amb 0 Comentaris

El proper dissabte 12 de maig de 10h a 14h, l’escola participa a la fira d’entitats que forma part del programa de la Festa Major del barri de Bon Pastor.

Aprofitarem aquest espai per donar-nos a conèixer al barri. Hi participarem de dues formes, una presentant el nostre projecte amb imatges, material fet pels nens… i l’altra amb el debut de la colla tabalera, que farà la seva primera actuació fora de l’escola.

Hem preparat tallers per fer activitats amb els nens durant la Fira.

Ens farien falta col.laboradors per organitzar la nostra carpa. Els que us animeu a participar us podeu apuntar al full que teniu a l’escola.

La participació es pot repartir entre tots.

A les 8.30h uns podríem quedar a l’escola per baixar el material a la Fira i montar les carpes.

A partir de les 10h, que es quan comença la fira podem fer torns d’una hora per estar als tallers i l’stand.

A les 14h necessitem gent per desmontar i recollir el material.

Animeu-vos a participar!!!

Els comentaris estan tancats