Informació de la Construcció de l’Escola, gener 2016

Informació de la Construcció de l’Escola, gener 2016

El gener 27, 2016, Creat per , A General, Amb 0 Comentaris

images

Us resumim a continuació les informacions que hem anat obtenint en les reunions que hem mantingut aquest mes de gener amb l’Ajuntament i el Consorci d’Educació.

Per una banda, des de l’Ajuntament – districte de Sant Andreu, se’ns ha transmès:

– La seva intenció d’iniciar negociacions amb el Centre comercial La Maquinista per tal de desvincular l’ampliació del centre comercial de la construcció de l’escola.

– La confirmació que el proper curs (2016-2017) es realitzarà en la ubicació actual.

– La continuació de les obres d’adequament del terreny situat a l’altra banda de la passarel·la per quan calgui fer el trasllat.

Per un altra banda, durant la visita del Consorci a la nostra escola:

– Ens confirmen la continuació de les obres d’adequament del terreny de l’altre costat de les vies.

– Ens varen mostrar els plànols de com quedaria la distribució dels mòduls, i vam aprofitar per a fer una sèrie de demandes (com l’ampliació dels metres de biblioteca que ens havien destinat) que es van comprometre a estudiar per poder aplicar en l’execució final.

– També vam aprofitar per fer demandes de millora en la nostra escola actual.

Qualsevol dubte, inquietud o suggeriment que pogueu tenir al respecte d’aquestes informacions, els podeu fer arribar al correu ampa@escolalamaquinista.cat i us respondrem tan aviat com sigui possible.

Per la nostra part, continuem treballant i exigint les demandes que com a comunitat educativa necessitem.

Tan aviat disposem de nova informació us la facilitarem.

Junta Directiva de l’AMPA