Inici  >>  Notícies  >>  L’ Ajuntament de Barcelona vol fixar un calendari per suprimir barracons escolars

El febrer 26, 2012, Creat per , A Notícies, By , , Amb 0 Comentaris

L’Ajuntament de Barcelona ha reclamat a la Generalitat establir un calendari per acabar amb els barracons a les escoles de la capital catalana. Ho ha explicat el regidor d’Educació i Universitats, el Sr. Gerard Ardanuy en una entrevista d’Europa Press.

El Sr. Ardanuy ha afirmat que la Generalitat ha de “prioritzar l’obra i fixar-la en calendari”, i planteja els 14 centres educatius més prioritaris (set escoles i set instituts) després de desencallar-se les obres de l’escola Mediterrània.

Per al Sr. Ardanuy, les obres d’escoles més urgents per suprimir els barracons són Can Fabra, la Maquinista, els Encants i Univers.

Llegir més:
Barcelona vol fixar un calendari per suprimir barracons escolars [a Europa Press]

Els comentaris estan tancats