Nosaltres també volem “solucions institucionals”

Inici  >>  Notícies  >>  Nosaltres també volem “solucions institucionals”

Nosaltres també volem “solucions institucionals”

La consellera d’Ensenyament de la Generalitat, la Sra Irene Rigau, es manifest convençuda que es poden aconseguir solucions institucionals a problemes com el dels barracons. Com cada dijous les famílies de l’escola La Maquinista ens manifestarem a la plaça Orfila per demanar aquestas solucions.

En preguntar a la consellera per l’eliminació d’altres barracons a la capital catalana, com el cas del CEIP La Maquinista, ha dit que forma part de l’anàlisi que s’està realitzant per tota Catalunya sobre això i que es presentarà en uns mesos.

L’alcalde de Barcelona, el Sr Xavier Trias, i la consellera d’Ensenyament de la Generalitat, la Sra Irene Rigau, han rubricat aquest dimecres el conveni pel qual l’Ajuntament avançarà 4.650.000 d’euros per construir el nou edifici del CEIP Mediterrània del barri de la Barceloneta.

L’alcalde va dir que en plena crisi s’ha de prioritzar l’educació i l’atenció social. “Estic convençuda que no serà la primera vegada que trobarem solucions institucionals de col·laboració franca” va destacar la consellera.

Com cada dijous les nostres manifestacions continuen endevant. Us hi esperem el dijous 15 de desembre a la Plaça Orfial a les 17.30h.

Més que mai ens han d’escoltar!!

Llegir més:
Barcelona pacta avanzar los 4,65 millones para el Ceip Mediterrània sin fecha de devolución [a La Vanguardia]
La Maquinista surt al carrer … i el talla [a Escoles en Barracons]

Els comentaris estan tancats