XVI Trobada de Colles Geganteres d’escoles de Catalunya

Inici  >>  Notícies  >>  XVI Trobada de Colles Geganteres d’escoles de Catalunya

XVI Trobada de Colles Geganteres d’escoles de Catalunya

El març 27, 2014, Creat per , A Notícies, By ,, , Amb 0 Comentaris

El proper diumenge dia 30 de març, el nostre gegant MAC més els nostres tabalers acompanyats pels nens i nenes, mares i pares de l’escola, participarem en la XVI Trobada de Colles Geganteres d’escoles de Catalunya 2014.

Aquest any ho organitza l’escola Miquel Martí i Pol de Barberà del Vallès. Participem més de 40 Colles de Catalunya i un total de 1700 persones, amb música, gralles i gegants.

Sortirem en cotxes des de l’escola a les 8.30h. També podeu anar-hi en autobús o en tren.

La festa comença a les 9.30h amb un esmorzar de Colles (gratuït), després hi haurà activitats i tallers pels nens i nenes. A les 12h la Cercavila de Gegants i a les 14.30h el dinar de germanor. Hi ha dues opcions: portar el menjar de casa o Menú al preu de 6 € (amanida + pollastre amb patates + pa i postres).

L’any passat ja vàrem participar a la XV Trobada que es va fer a Cabrils (Maresme) i vam passar un dia molt divertit. Recordeu portar la samarreta blava de la Colla per poder identificar-nos entre tanta gent.

Animeu-vos i participeu d’una de les festes Geganteres més importants de Catalunya!

Programa:
9h – Plantada de gegants al carrer Joan de la Cierva amb el suport dels caps de colla.
9h – 10h – Esmorzar.
10h – 10.30h – Reunió de caps de colla a la biblioteca del centre.
10h – 11.30h – Animació amb activitats manuals a càrrec de famílies i monitors/es de l’escola:

• Taller de fabricació de gralles / Taller de gegants
  • Taller de la corona de l’Elionor
  • Taller de construccions d’animalons amb material de reciclatge
  • Taller de malabars / Taller de maquillatge
  • Taller de bijuteria/ Taller de collarets de papiroflèxia
  • Taller de cuina / Taller de punts de llibre

10h – 10.45h – Música en directe a càrrec del grup Folkserola.
10.45h – 11.45h – Ballaruga a càrrec del grup de música Folkserola.
11.45h – Concentració de les colles a la plantada de gegants.
12h – Inici de la cercavila de gegants i colles.
13h – Inici d’entrada de les colles a la plaça de la Vila i rebuda de la colla gegantera de Barberà del Vallès.
13h – 13.45h – Plantada de gegants a la plaça de la Vila.
13.45h – Ball de gegantons de les escoles de Barberà i la colla gegantera amb la col·laboració d’una representació d’alumnes de la ciutat.
14h – Parlaments.
14.15h – Ball dels peuets (Agrupació de Colles de Catalunya)
14.30h – Entrega de records per les colles.
14.45h – 17h – Tornada a l’escola Miquel Martí i Pol i dinar de germanor.

Indicacions:
La direcció és Ronda Santa Maria 225 , Barberà del Vallès. Escola Miquel Martí i Pol.
Sortiu a la sortida de Barberà del Vallès, totes les sortides de l’autopista donen a l’entrada principal (una rotonda gran amb el nom de la ciutat).
Gireu a la dreta pel carrer d’Arquímedes.
Recte fins a la segona rotonda i allà a l’esquerra per Ronda Santa Maria.
Tot recte fins a la tercera rotonda i ja hi sou…

Blog de la XVI Trobada Gegantera d’Escoles de Catalunya
Trobada_Gegants_Escola_Catalunya